.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استفاده از نیروهای توانمند برای صیانت از آرای مردم مهم است
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران انتخابات را حق الناس و بکارگیری نیروهای توانمند برای صیانت از آرای مردم را مهم دانست.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا یونسی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح ستاد انتخابات مرکز استان، اظهار کرد: برگزاری انتخابات هفتم اسفند سال ۹۴، تجربه موفقی است و افراد باتجربه ای در برگزاری این انتخابات حضور داشتند.

وی با بیان اینکه نیروهای دست اندرکار انتخابات در حوزه آموزش، قانون انتخابات، به کارگیری سامانه و ... توانمند هستند، افزود: انتخابات حق الناس است و به کارگیری نیروهای توانمند، در صیانت از آرای مردم نقش بسزایی دارد.

معاون سیاسی استاندار مازندران گفت: نامزدهای انتخابات، موضوع پیش ثبت نام را که از ۲۴ اسفندماه شروع شده مورد توجه قرار دهند و همچنین دریافت عدم سوء پیشینه را هم به روزهای آخر ثبت نام موکول نکنند.

این مسئول با بیان اینکه برگزارکنندگان انتخابات، رسالت عظیمی بر عهده دارند، تصریح کرد: در انتخابات اسفند ۹۴ رضایت عامه مردم جلب شد و مردم رضایت حداکثری از برگزاری انتخابات داشتند.

یونسی با اشاره به اینکه در انتخابات سال گذشته هیچ تغییری پس از بازشماری آرا در نتیجه انتخابات به وجود نیامد، گفت: حتی رضایت مندی نامزدهای معترض هم جلب شد.

فرماندار ساری در این نشست اظهار کرد: برنامه های ستاد انتخابات مرکز استان همزمان با روزشمار و تاریخ های اعلام شده از سوی وزارت کشور در حال اجرا است.
احمد حسین زادگان افزود: در برگزاری انتخابات، ملزم به اجرای قانون هستیم و چیزی فراتر از قانون وجود ندارد.

وی با بیان اینکه به فرموده امام راحل «میزان رای ملت است» و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن آرای مردم، دو منشور ما در برگزاری انتخابات است، گفت: شهرستان ساری از  آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برخوردار است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.